tirsdag den 31. januar 2012

Hovedbeklædning til rigtig koldt vejr

Jeg påtænker en sejltur i morgen, og har kigget lidt på hvad jeg skal have på hovedet. Jeg har en 3 mm neopren  balaclava, men syntes at den er for kold alene.
Jeg tror at det kunne være rigtig god at have en uld hjelmhue på under neopren balaclavaen, men den står stadig på ønskesedlen, så her er hvad jeg ender med at tage med.

Først en mikrofiber balaclava (som jeg har brugt rigtig meget under cykelhjelmen i koldt vejr)


Herover en 3 mm neopren balaclava (og så kommer man til at line en rosin i hovedet, men hellere det end et blåbær...)

hvis det ikke er nok, og jeg får brug for at få noget over ansigtet, så har jeg et mikrofiber halsrør med flece i det nederste stykke. Ja og så ligner man jo en rosin med skumle hensigter.... jeg skal vist tage noget af det af hvis jeg skal ind og tanke bilen ... bare en overvejelse.


Og hvis det skulle regne lidt, eller jeg får kulde i nakken, så har jeg en løs hue fra en regnjakke:

Tja kønt er det jo ikke, men jeg tror at det vil virke.
Husk der findes ikke dårligt vejr... kun forkert påklædning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar