onsdag den 14. marts 2012

EPP 3 Kursus på Karpenhøj kursuscenter

Så har jeg tilmeldt mig til EPP 3 d. 20-22 april.

Denne gang bliver det i DGI regi på Karpenhøj Natur og friluftscenter.
Det ser ud til at være et godt sted, og rygtet vil vide at naturen på Syddjurs er helt fantastisk.








Hvad er mit formål med at tage på EPP 3?
Tja, der er vist flere grunde til at jeg gør det. For det først syntes jeg at det er helt fantastisk at få en hel weekend til at øve og lære og snakke havkajak. For det andet gør jeg det, for at blive bedre. Jeg har lyst til at prøve kræfter med større vand, men da jeg har nogle som jeg gerne skulle komme hjem til igen, så skal det gå ordentlig til, og det skal være sikkert. Så jeg ser det som en mulighed for at  få bedre egenfærdigheder, øget sikkerhed.
Så er der særlige elementer ved dette niveau som jeg får brug for når det bliver forår/sommer, i forbindelse med at jeg skal have børnene med på vandet. Her tænker jeg særligt på bugsering.

Læs her hvad Karpenhøj skriver om om deres EPP3/videregående havkajak

Læs i øvrigt Brinks fine indføring i EPP systemet her

Jeg glæder mig Allerede!!! Skal du med???

1 kommentar:

  1. Tillykke Keld, det er et godt valg.
    Karpenhøj er et hyggeligt sted og søde mennesker.
    Håber at Morten Nelsson (BCU 5) er instruktør på kurset. Han er meget dygtig og kompetent samt et roligt væsen man hygger sig godt med.
    God fornøjelse og kommer du tidligt, så stik hovedet ind til kaffe (5 min fra Karpenhøj)

    SvarSlet